Tuesday, March 29, 2011

PBS Day 0

Excited + nervy..
Itu la yang aku boleh gambarkan perasaan aku bile sebut pasal PBS ni..
Untuk 1st sem ni..aku pilih SK Limbongan, Melaka sebagai tempat aku menyiapkan tugasan PBS ni..
Aku bersame group member aku pilih sekolah ni sebab sekolah ni berdekatan dengan tempat tinggal ak @ kampung halaman Sheikh Shamil a.k.a group leader aku..
Lagipun, aku sebagai orang luar nak juga merasa life kat tempat orang kan..

20 hb Mac (Ahad)

Aku tibe berseorangan di rumah Sheikh Shamil bile die kate sume group member da berkumpul..
Aku pown bukan main bergegas lagi ke sane..Tp bile da sampai tu aku pown xterkate sebab seorang pown xsampai lagi..Tuan rumah siap baru lepas mandi lagi bile aku sampai tu..DAMN..Disebabkan aku da kene pedajal so aku rush pegi umah Syahmie kt Padang Temu untuk menjemput anak raja itu..haha..nasib baik bile aku sampai kat uma die, die da ready bagai dah..so kitorang gather balik kt uma Sheikh Shamil untuk mnunggu seorang lagi group member iaitu Khairul Azri aka Keon..

nervous mengenangkan PBS esok hari..haha..

Mane la yang lain2 ni wehh~~

Tga bosan2 menunggu tu, kitorang dapatla news yang agak menggemparkan lagi nak tergelak pown ade..Si Keon ni bole terlibat dalam kemalangan. Bukan ape..kete beliau tu baru je kuar workshop..nmpknye masuk bengkel lagi la jawabnye..walau pe pown..tabik toingg la kt member sorang tu sebab gagah lagi nak teruskan perjalanan ke Melaka..then kami beramai-ramai jemputla beliau kt Alai sebelum kami pulang semula ke rumah Shamil..

Ayah keon melihat kerosakan dari dekat..hehe..

kiss baek punye~~

Tuan kete tanye sape nak beli kete ni??nego RM 7500~~


Malam tu pula, kami decide untuk berkumpul bersame member2 lain yang same2 wat PBS kt Melake ni..antaranya platun Anas di Serkam dan platun Hakam di Alor Gajah..haha..bile da dapatkan kate putus daripada semua pihak..kami semua berkumpul untuk lepak bersame2 sambil tengok game Sunderland vs Lpool..Nasib baik Lpool menang malam tu so xla malu kami support kn..haha..
Nak stay lame lagi xboleh sebab kami nak bersedia ke sekolah utk 1st time esoknye..So pada pukul 12 mlm kami semua berpecah mengikut haluan masing2..chewwahh..

No comments:

Post a Comment