Tuesday, March 29, 2011

PBS Day 5

haha..akhirnya tibe jua hari Jumaat..
sesungguhnya hari ini yang dinanti2 oleh kami semua setelah da dianyam cukup2 oleh guru besar daripada 1st day kt sane..ari ni kami nampak berbeza daripada biasa apabila kami mengenakan pakaian baju melayu serba lengkap mengalahkan orang nak pergi menikah..haha..
macam biasa, ari jumaat dimulai dengan bacaan yassin dipimpin oleh guru2 di sana..
setelah tamat sahaja bacaan yassin, kami berenam dijemput untuk naik ke atas pentas bagi menerima cenderamata daripada sekolah.
of course kami rase tersentuh apabila kami diraikan sedemikian rupa walaupun sumbangan kami terhadap sekolah tidak seberapa..



senyum ye..kite nak masuk gambar ni..

yang kau sengih lebih2 ni apesal??

By the way  thumbs up kepada SK Limbongan kerana menghargai kami..
siap guru2 di sana berebut2 nak belanja kami lagi..
mane kami xtersentuh kan??huhu..
walau ape pun keje tetap jalan even pada last day siap berbaju melayu pown, kami tetap kene pulun dengan keje linus yang xsiap2 tu kan..haha..
ari last ni la murid2 xlepaskan peluang untuk bersalaman dengan kami lebih2 lagi dengan murid2 kelas 4 Gemilang yang nampaknya mesra dengan kami..even last minute ni pown kami xlepaskan peluang untuk menyiapkan Jean Piaget Conservation Task yang terkandung di dalam portfolio tugasan kami..sempat juga kami pick up murid2 time queue tu untuk membantu kami menyiapkan tugasan tersebut...
Thumbs up kepada mereka yang terlibat kerana memberikan kerjasama dan komitmen yang baik dalam membantu kami menyiapkan tugasan dalam last minute..haha..

macam nak amek paper UPSR plak..haha..

psstt...ape jawapan soalan ni ye??

No comments:

Post a Comment