Tuesday, September 13, 2011

School Based Experience 2

Nampaknya sudah sekian lama aku tidak mengupdate blog aku ini..bukannye ape..tiada masa apatah lagi ketiadaan cerita untuk aku postkan ke blog ak ini (so boringg~~~)...tapi dikesempatan ini aku nak share pasal pengalaman SBE (School Based Experience) yang berlangsung pada 5 September sehingga 9 September yang lepas di Sekolah Kebangsaan Undang Jelebu..




Melawat bilik Kemahiran Hidup pada hari pertama~~

kalau previous SBE nampak agak busy, tapi SBE kali ini paling relax la aku rasekan..rase macam heaven bila datang ke sekolah pada pukul 7.30 pagi then balik pada pukul 2 petang...kalau macam dlu msuk pkul 7 pagi then blik 7 petang..huhu...

Tercari-cari apakah yang perlu~~~


SBE kali ini memerlukan aku mengkaji struktur Panitia  Hidup sekolah ini..bunyinya nampak je senang tapi susah jugak kot..mane tidaknye kalau aku datang tanpa sebarang persediaan..(satu dokumen SBE pown aku xbawa ke sekolah)...lagi satu mind set ak masih lagi terarah kepada mode raya aidil fitri kan..(selamat hari raya aidil fitri kepada semua~~)

kepenatan mencari-cari sesuatu yang tidak pasti..(chewwah)

disebabkan tak tahu apa yang diperlukan untuk tugasan SBE ni, maka SBE aku menjadi lebih relax dan tiada kerja..haha..tapi yang bestnye aku de banyak mase untuk hang out, ganti kelas and chat dengan cikgu2 yang otai bak kate orang..huhu..banyak juga pengalaman dan input yang boleh membantu aku di dalam meneruskan perjalanan sebagai seorang guru..(chewwahh)..

kekecewaan terubat dengan bermain online games~~

dikesempatan ini aku ingin mengucapkan terima kasih kepada semua warga SK Undang Jelebu di atas kerjasama yang terbaekk diberikan kepada aku sepanjang ak menjalani SBE ni..tidak dilupekan juga kepada mate seangkatan aku terutamanya Azizi di atas penginapan aku selama seminggu di bumi Jelebu..(kredit lebih~~), Hasiff dan Amir Zainudin..mereka sememangnye best dan seminggu bersame mereka memang function(????)

extra credit to capt zaman~~

aku ade lagi 2 lagi SBE(kalau dapat sambung belajar lagi la) and aku harapkan pengalaman baru yang cambest dan sweet2 belaka..hak3~~~

No comments:

Post a Comment